604714359 biuro@seobrand.pl

Kary od Google. Jakie są? Jak ich uniknąć?

Pozycjonując stronę internetową niezgodnie z wytycznymi Google, możemy narazić ją na karę.
Kary te to:

  1. Nałożenie filtra (ręcznego – przez pracownika firmy Google lub algorytmicznego, wynikającego z mechanizmów ochronnych stosowanych przez Google). Do najbardziej znanych algorytmów należą: PANDA i PINGWIN.
  2. Zbanowanie strony (czyli wyrzucenie jej z wyników wyszukiwania). Ban można otrzymać za niezgodne z wytycznymi, uporczywe linkowanie ze źródeł o złej reputacji.

Z tego powodu tak ważny jest odpowiedni dobór źródeł linkowania.
Kary te mogą być nałożone także za linkowanie przy użyciu automatów linkujących, dlatego też w naszej firmie nie są one wykorzystywane.
Linkujemy wyłącznie z aprobowanych przez Google źródeł, co zapewnia duży stopień bezpieczeństwa witryny.

Share This