604714359 biuro@seobrand.pl

Linkowanie (ang. link building) – kluczowa sprawa w procesie pozycjonowania

Aby nasza strona była traktowana (przez Google) jako atrakcyjna (a przez to notowana wyżej w wynikach wyszukiwania), musi być linkowana. Co to oznacza? Muszą do niej prowadzić linki z innych (najlepiej wysoko cenionych przez Google) witryn.
Nasza firma stosuje techniki pozycjonowania (linkowania) zgodne z wytycznymi Google, co zagwarantuje Państwu bezpieczeństwo witryny i uniknięcie nałożenia kary.
O karach i sposobach na ich uniknięcie jest mowa na stronie http://seobrand.pl/jak-uniknac-kary.

Starannie wybieramy, z jakich źródeł linkujemy. Stosujemy duże urozmaicenie linków (wpisy i komentarze na forach, komentarze na blogach, własne zaplecze pozycjonerskie).
Szczególnie wartościowe jest budowanie dedykowanego zaplecza pozycjonerskiego dla danej witryny. Jest to proces długotrwały, ale dający w przyszłości najlepsze efekty.

Share This