604714359 biuro@seobrand.pl

Szkolenia z pozycjonowania

E-marketing

Już ponad 22 miliony polskich użytkowników korzysta z Internetu co najmniej raz w tygodniu. Badania dowodzą, że aż 95% z nich korzysta z wyszukiwarki Google. Jest takie powiedzenie, że jeśli czegoś nie znajdziesz w Google, ta rzecz nie istnieje.

Stwierdzenie jednak nie jest do końca prawdziwe, ponieważ ta popularna wyszukiwarka nie ma w swoim indeksie wszystkich adresów z każdej branży a jedynie wybrane. Co więcej, subiektywnie przedstawia wyniki wyszukiwania, posługując się skomplikowanym algorytmem, ułatwiającym pozycjonowanie.

Jest to długi proces, który ma na celu zwiększanie widoczności strony internetowej w wynikach Google. Dzięki niemu już w sekundę o istnieniu Twojego biznesu może się dowiedzieć całkiem spora grupa potencjalnych klientów. Marketing w wyszukiwarkach internetowych jest obecnie kluczowym elementem marketingu online. Warto o nim pomyśleć, ponieważ przekłada się on na realny zysk.

Warto również dowiedzieć się o nim jak najwięcej tak, aby rozumieć procesy, zachodzące na naszej stronie, lub też samodzielnie nimi kierować.

Czy warto inwestować?

Pozycjonowanie stron stanowi ważny element dobrej reklamy i marketingu. Im Twoja strona pojawi się wyżej w rankingu/wyszukiwarce (zwłaszcza w tak zwanej TOP10, czyli dziesiątce propozycji, ukazujących się po wpisaniu odpowiedniej frazy), tym więcej odwiedzających, a tym samym potencjalnych klientów.

Teraz to już sama strona musi się obronić i zatrzymać szukających swoim wyglądem i treścią. Dlaczego warto stawiać na pozycjonowanie? A może lepsza jest reklama na znanej stronie lub mailing? Mimo coraz większej wiedzy na temat reklamy w sieci firmy nadal nie doceniają pozycjonowania, uważając je za zbędny wydatek. Twierdzą, że w zupełności wystarczy im reklama na stronach internetowych, w mediach czy na bilbordach.

Jednak badania pokazują, że brak położenia nacisku na SEO sprawia, że marka stopniowo zanika. Ludzie coraz częściej wiedzę o markach już istniejących a także nowo powstałych czerpią z Internetu. Jeśli nie chcesz przeznaczać kilkuset złotych miesięcznie na usługi pozycjonowania, możesz nauczyć się go sam.

Tym sposobem będziesz mógł osobiście generować ruch na swojej stronie internetowej, jak również podnieść pozycję strony po jej spadku w wyszukiwarce, zapewniając jej stabilną pozycję.

Kursy i szkolenia

Pozycjonowania stron i technik SEO można się nauczyć. Nie tylko na odpowiednich studiach lub zajęciach podyplomowych. Warto skorzystać również z kursów, które przeznaczone są dla konkretnych grup odbiorców – osób początkujących, posiadających własną firmę lub też pracujących w działach marketingu małych, średnich czy dużych przedsiębiorstw.

To także świetna opcja dla tych, którzy chcą samodzielnie pozycjonować stronę swojej firmy, pracowników firm SEO, już zajmujących się pozycjonowaniem stron klientów, ale chcących poszerzyć swoją wiedzę. Szkolenia dedykowane są również specjalistom, zaawansowanym webmasterom, chcącym tworzyć strony przyjazne wyszukiwarkom i wysoko wyświetlane w wynikach.

Udział w nich pozwala na uzyskanie wiedzy na temat najważniejszych elementów SEO, pomagających w zaplanowaniu indywidualnej strategii. Zdobyta wiedza może również wspomóc w sprawnym weryfikowaniu współpracy z zewnętrznym partnerem, jakim jest przykładowo agencją SEO.

Szkolenia takie są certyfikowane (na życzenie uczestnika istnieje opcja przeprowadzenia egzaminu) a wiedza, jaką można uzyskać jest podana w przystępny sposób tak, aby była zrozumiana dla osób, które nie posiadają wiedzy technicznej, związanej z budową stron www.

Dodatkowe umiejętności

Kursy pozycjonowania to w zależności od zapotrzebowania wiele nowych umiejętności. Można na nich poznać technikę poprawnego doboru słów kluczowych, które są niezbędne w kwalifikowanym ruchu na stronie internetowej. Można nauczyć się, jak prawidłowo przeprowadzić optymalizację strony, w jaki sposób rozpocząć budowę zaplecza i umiejętnie wykorzystać je do pozycjonowania.

Można również uzyskać pomysły i adresy stron, na których uda się zdobyć mocne linki do Twojej strony. Zajęcia dają także wiedzę na temat kontrolowania top 10 na frazy związane z nazwą Twojej firmy (tak zwane SEO PR) lub imieniem i nazwiskiem. To także doskonała okazja aby zdiagnozować problemy na stronie takie jak filtr, ban oraz błędy, które można łatwo pomylić z karami od wyszukiwarek.

Szkolenie pozwala także poznać ciekawe narzędzia SEO, usprawniające pracę nad pozycjonowaniem stron. Po jego zakończeniu kursanci twierdzą, że zyskali możliwość poznania nowych kontrahentów i inwestorów, głównie poprzez umiejętność pisania tekstów optymalnie przygotowanych pod kątem wyszukiwarki Google.

Szkolenie z pozycjonowania to również wiedza na temat tego, w jaki sposób obecnie internauci szukają informacji w sieci oraz jakie sposoby e-marketingu stosuje konkurencja. Kurs pozycjonowania to ważny krok w rozwoju CV. Można po nim liczyć na pracę w firmach informatycznych i marketingowych.

Absolwent z nowo nabytą wiedzą dobrze odnajdzie się również na stanowisku webmastera. Zdobycie kwalifikacji podczas szkolenia SEO na pewno pomoże przy ubieganiu się o awans, sprzyjający dalszemu rozwojowi kariery zawodowej.

Przykładowe zagadnienia

Jesteś zainteresowany, czego dokładnie możesz nauczyć się na kursach z pozycjonowania? Każdy jest nieco inny, ale zakres wiedzy będzie się powtarzał. W programie nauczania znajdziesz podstawową wiedzę na temat wyszukiwarek, czym jest i z czego się składa. Poznasz algorytmy wyszukiwania, czyli mechanizmy, które decydują o ruchu konkretnej strony w sieci.

Dowiesz się jak stworzyć własny plan SEO, jak ustalić cele e-marketingu, jak zbudować witrynę pod SEO, w jaki sposób optymalizować stronę, jakie są jej komponenty. Kolejne ważne zagadnienia to języki programowania w SEO, słowa kluczowe, czyli czym są i jakie mają znaczenie oraz w jaki sposób je tworzyć (dobieranie i rozmieszczanie słów kluczowych to istotna część działań SEO).

Duża część informacji szkoleniowych dotyczy wpływu linków na SEO, tych wychodzących, jak również przychodzących oraz ich efektywności. Dotyczy to również linków sponsorowanych. Poznasz strategie optymalizacji, dowiesz się jak wygląda dodawanie witryny do katalogów i czym są katalogi internetowe, zarówno płatne jak i darmowe.

Inne zagadnienia, jakie oferują kursy to zmniejszanie kosztów PPC, wskaźnik CTR, narzędzia i oprogramowanie SEO, techniki kontrowersyjne, serwisy i programy rejestrujące, lokalizacja firmy w Googla Maps (w tym pozycjonowanie w wynikach Google Maps), problemy i zagrożenia w SEO oraz blokady Google.

Share This